Laatste paar uurtjes in Engeland

23 juni 2016 - Preston, Verenigd Koninkrijk

Dit was het dan, 10 weken stage zijn voorbij gevlogen! Betekent dat ik het naar mijn zin heb gehad. Het was ook echt super, ik heb zoveel verschillende dingen gedaan en meegemaakt.. Ik heb een hele hoop gezien en geleerd, dit kan ik allemaal meenemen voor de toekomst, wat een ervaring! En een heel mooi iets voor op mijn CV. ​Mijn Engels is deze 10 weken heel erg vooruit gegaan, daar ben ik echt heel erg blij mee! Spreek nog maar net aan Nederlands haha. Ik heb mijn leerdoelen bereikt en er zelfs nog veel meer van geleerd wat ik eigenlijk wilde leren.
Als klap op de vuurpijl ben ik gister nog met het bedrijf naar de HTA Nationaal Plant Show 2016 geweest in Coventry. Rick was hier alweer een paar dagen omdat het bedrijf hier ook een stand had, en ik heb deze dag een hoop gepraat met andere bedrijven. Erg leerzaam voor een effectieve laatste volle dag!

Mijn hoogtepunt deze stage was toch wel London en de Chelsea Flower Show, wat een gave ervaring was dit! En vond het super gaaf of in mijn eentje door London te huppelen, ben wel in gaan zien dat ik reizen heel erg gaaf vind! Dus wie weet, misschien na mijn opleiding een wereldreis! Als ik het geld heb.... hahaha.

Ik heb vandaag een bijeenkomst gehad met het LT Team hier op Lovania, en heb hier al mijn findings van de opdrachten die ik van het bedrijf heb gehad gepresenteerd. We hebben teruggekeken op de 10 weken die ik hier heb gelopen, wat ik heb geleerd, hoe het was, wat zij van mij vonden. Ze vinden dat ik het top heb gedaan en ze zijn erg blij dat ik iets voor hun heb kunnen betekenen op het bedrijf.
Vanmiddag om 16:00 is er daarom ook een klein afscheidsfeestje hier op het bedrijf voor mij! Heel erg leuk! Alle formulieren zijn ingevuld, en ja hoor, docenten, volgend jaar is er een plaats beschikbaar! Heb ik goed voor jullie gedaan ;).

Vanavond heb ik nog een hapje en een drankje bij Jon thuis, en dan is het toch echt tijd om morgen terug naar ons kikkerlandje te gaan.. Ik ga iedereen hier echt heel erg missen, heb echt een top tijd gehad, en iedereen is echt goed bezig geweest om het voor mij naar mijn zin te krijgen hier in Engeland. In februari heeft het bedrijf een planten show op FloraHolland en Rick gaat hier onder andere naar toe, dit word dus een kleine reünie :)

Morgen om 13:15 vlieg ik terug naar ons kleine kikkerlandje, ben wel blij dat ik iedereen weer kan zien, heb jullie gemist! En ik zal het mooie weer even meenemen, want het is nu echt heel erg slecht zag ik in Nederland. Ik zie jullie snel!

Delano

1. Mirella:
    Hoi hoi,
    JOEPIE, Nog even en dan kom je eindelijk naar huis! Wat heb ik je gemist, maar wat vind ik het supergaaf dat je zo'n leuke stage tijd hebt gehad. Je had het denk ik niet beter kunnen treffen!! Nou ja misschien een iets betere fiets! Haha Geniet van je laatste dag hè!! Tot morgen kanjer.
    Xxx mama
  2. Joke Van Lingen:
    23 juni 2016
    Geniet van je afscheidsfeest en dan zit het er weer op wat een prachtige tijd heb je gehad om op terug te kijken hoop je gauw te zien goede reis terugxxxOma
  3. Frans:
    Hoi Delano,

Ze zijn blij dat je er straks weer bent. Mooie periode geweest denk ik, goed gedaan!
  4. Arjan Blansjaar:
    Delano,

Mooi om te horen dat je een goede stageperiode hebt gehad! We kijken uit naar je verhalen op school.

Groet,

Arjan Blansjaar
  5. Nicolle Drost:
    23 juni 2016
    Ha Delano, mooi werk man, wat krijg je bijzondere feedback.
    Dit is dus zo'n stage om nooit te vergeten...
    En ja fijn als je het mooie weer ff meeneemt hierheen!
    groet
    Nicolle